Rychlé a levné doručení - PPL, ČP, Zásilkovna a Balíkovna | Rychlé doručení Zásilkovna Jak vyhledávat?
Použijte naše pokročilé vyhledávání produktů. Najděte všechny díly snadno a rychle.
Co chcete hledat | Jak vyhledávat? |
---|---|
Náhradní díl | Displej |
Náhradní díl + Výrobce notebooku | Displej ASUS |
Náhradní díl + číslo produktu | Displej LP156WH2 TL A2 |
Číslo produktu | LP156WH2 TL A2 |
Číslo produktu + výrobce | QD14WL01 Acer |
Nahlašte prosím škodnou událost na PPL.cz, kurýr s Vámi sepíše formulář. Dále prosím doložte kompletní fotodokumentaci, která by měla obsahovat následující fotografie:
Tato škodná událost se musí nahlásit nejpozději 3. den od převzetí, a to včetně dne, kdy jste zboží převzali. Prosíme se zbožím nijak nemanipulujte, nic nevyhazujte!!
Poškozené zboží si u Vás vyzvedne kurýr PPL po nahlášení škodné události.
Škodná událost se nahlašuje zde: http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace, příp. na tel čísle kurýra, který Vám balík doručil.
Balíky jsou pojištěné, při dodržení těchto podmínek PPL poškozené zboží po posouzení a schválení proplatí. Jakmile obdržíme vyrozumění z jejich strany a škodná událost bude uznána, zašleme Vám nové zboží. Obvykle toto vyrozumění obdržíme do 2-3 dnů.
Omlouváme se za komplikace a děkujeme za spolupráci.