Náhradní díly do notebooků 417 639 502 / 724 888 551 / po-pá 7:00-15:30

Návod jak vytvořit objednávku na opravu notebooku

 

1. Nejdříve si vyhledáte displej do Vašeho notebooku, který vložte do košíku. (zde je návod zjistit model Vašeho notebooku případně jak zjistíte označení displeje pokud jste ho sami demontovali a nebo jak vyhledávat v našem internetovém obchodě).

 

 

 

2. Zobrazí se Vám toto okno a v něm přejdete do košíku pomocí stisknutím zeleného tlačítka "POKRAČOVAT DO KOŠÍKU"

 

 

3. Dostanete se do košíku, kde vidíte zboží, které jste sem vložili. Pokračujte stiknutím zeleného tlačítka "POKRAČOVAT NA DOPRAVU A PLATBU"

 

4. Nyní si rozevřete nabídku oprav kliknutím na "SVOZ A VÝMENA DISPLEJE, KLÁVESNICE...." kde si vyberete způsob dopravy "Svoz a výmena LCD u notebooku ČR- AKCE" a dále kliknete na Způsob platby. Zde máte na výber zaplatit Bankovním převodem, Hotově při převzetí tzn. Dobírkou a nebo platební kartou což doporučujeme.

Další krok po výberu platby je stisknout zelené tlačítko "POKRAČOVAT NA VAŠE ÚDAJE"

 

5. Nyní vyplníte adresu, na které kurýr PPL vyzvedne zabalený notebook a stisknete zelené tlačítko "ULOŽIT A POKRAČOVAT"

6. V posledním kroku, se Vám zobrazí přehled objednaného zboží, vybraný způsob dopravy a platby. Zkontrolujte si prosím Vaše údaje a objednavku dokončete stisknutím zeleného tlačítka "DOKONČIT OBJEDNÁVKU" - tím je objednávka dokončena. (v případě, ze jste zvolili platbu platební kartou, otevře se Vám nyní platební brána pro zaplacení objednavky)

 

7. Děkujeme! 

Nyní je už vše na nás, odešleme Vám potvrzovací mail. Zkontrolujeme položky objednávky a objednáme Vám kurýra na vyzvednuti rozbitého notebooku. Ten prosím řádně zabalte dle návodu zde.  Kurýr k Vám dorazí následující pracovní den.